Jak jsme v tomto školním roce "dohádali"

Seriál deseti měsíčních kvízů a hádanek ukončily červnové hádanky a rozhodly o celkovém pořadí. V průběhu celého školního roku žáci řešili na školním Moodle okolo jedné stovky úkolů. Za každou správnou odpověď získávali jeden bod. Ti nejlepší prokázali parádní znalosti a úkoly řešili téměř bezchybně. Celkovým vítězem soutěže je Marek Langer (92,69 b.). Druhé místo s velmi těsnou ztrátou na vítěze obsadil Jakub Dibelka (90,09 b.) a třetí místo získal Martin Tomek (86,78 b.). 

Číst dál...

Červnové hádanky rozhodnou celoroční soutěž na Moodle

Důležité upozornění pro soutěžící: konečné pořadí v celoroční soutěži určíme dle součtu zisku bodů v jednotlivých kolech. Při kontrole před posledním červnovým kolem jsme zjistili, že pořadí, které ukazuje Žebříček, neodpovídá tomu, které vyjde při sečtení bodových zisků v jednotlivých měsících.
Tak to nám bylo hodně divné, než jsme našli ten důvod. Žebříček totiž zohledňuje (a to je správné) snahu žáka dosáhnout lepšího výsledku, má-li pro to v testu možnosti. Má-li žák v testu povoleno více pokusů a využije je, odmění Žebříček dalšími body navíc takového žáka, který všechny možné pokusy provede. A důsledek je ten, že žák, který "dal" test na 100 % na první pokus a další pokusy už nevyužil, má za splnění testu (ve známce) stejných 10 (100%) jako žák, který to řešil na třikrát a také v jednom z pokusů dosáhl 10 (100%). Ale v Žebříčku má za tu snahu zlepšit se a využití všech pokusů o nějaké body navíc ten žák, který to řešil třikrát.

No jo, my ale dáváme v našich Hádankách pouze jeden pokus, že?

Číst dál...